Limitovaná edice letních příchutí Activia - odvažte se cítit dobře!

zdraví & péče

Nové příchutě zpestří letní sortiment značky Activia, která v  limitované edici bude až do září nabízet tradiční i exotické ovocné varianty. Milovníci klasických chutí si budou moci pochutnat na jogurtu nebo nápoji s malinami, fanoušky exotických chutí potěší jogurt s broskví a maracujou a nápoj s broskví a mangem.

Tradiční příchuť české letní pohody a exotická chuťová kombinace vznikly na základě průzkumu mezi spotřebiteli, kteří uvedli, že v sortimentu postrádají ovocné novinky. Activia vyslyšela tato přání a kromě stálého sortimentu, v němž je na výběr z více než osmi příchutí, bude nově nabízet i tyto čtyři sezónní novinky.

Jejich uvedení podpoří televizní reklama s novou globální tváří značky, kterou se letos v březnu stala kolumbijská superstar Shakira. Její věhlasný břišní tanec se stal symbolem všech spokojených bříšek, které kampaň “Odvažte se cítit dobře” oslavuje.

Právě tanec je totiž něco, co každý z nás čas od času dělá, když se uvnitř cítí zvlášť dobře. Nová kampaň poukazuje na to, že dobrý pocit, který nás nutí tančit, začíná vždy uvnitř - ve zdravém, usměvavém bříšku. Nyní si svůj dobrý pocit můžete vychutnat s novými příchutěmi plnými letního ovoce.

Nezávazná doporučená spotřebitelská cena pro jogurty je 11,90 Kč a pro nápoje 19,90 Kč.

Kolumbijská superstar Shakira - tvář značky Danone